بسم الله الرحمن الرحیم *** اَلّلهُمَّ صَلِّ عَلی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی الْاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَ حُجَّتِکَ عَلی مَنْ فَوْقَ الْاَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّری ، اَلصِّدّیقِ الشّهیدِ صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتره مترادفه کاَفضَل ما صلّیتَ عَلی اَحَدٍ مِن اولیائک *** بسم الله الرحمن الرحیم ***اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً >

آدرس بنر آدرس بنر

<AxGiG,lovers torresa href="http://axgig.com/">AxGiG,lovers torres AxGiG,lovers fernando torres

سلام بازدیدکنندگان عزیز ما باهر وبلاگی تبادل لینک میکنیم این وبلاگ باکمک محبوبه خانوم مدیروبسایت رسمی هواداران تورس تاحالا موفق بوده عزیزان کدبنر ولوگوتون از طریق نظرات بما بدهید تا ما دروبلاگمان بگذاریم مدیروبلاگ یاسمن محمد جواد عاشقان فرناندوتورس

عاشقان فرناندوتورس

اخبار انلاین از تورس /عـکس انلاین از تورس/جدیدترین ها از تورس /این وبلاگ هرروز بروز می شه

Main menu

Archive penalties

Archive

Links

FERNANDOTORRES





Friends logo



Facilities

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 1018
بازدید کل : 40703
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

عاشقان فرناندوتورس تالار گفتمان کلیپ در خواستی تبادل بنر با وبلاگ عاشقان فرناندوتورس
,خرید لباس اورجینال فرناندو تورس گالری عکس فرناندو تورس

گزارش روز: موتور گلزنی تورس بالاخره روشن شده است

 

گزارش روز: موتور گلزنی تورس بالاخره روشن شده است

 

ر

EPL: Fernando Torres - Mike Dean , Chelsea v Swansea City
Getty Images

سایت گل – تورس در این فصل پایش به گلزنی باز شده است. او که ژانویه گذشته با رقم 50 میلیون پوند از لیورپول به چلسی پیوست فصل گذشته تنها یک گل برای آبی های لندنی به ثمر رساند و باعث انتقاد بسیاری از مسئولان و رسانه ها شد.

هواداران چلسی تقریبا از او قطع امید کرده بودند تا اینکه او در این فصل بالاخره پایش به گلزنی باز شد. او در دو بازی اخیر با نظر ویلاس بواس در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته و در هر دو بازی هم موفق به گلزنی شده است. این در حالی است که او فصل گذشته در 23 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده بود.

او در شکست سه بر یک چلسی مقابل منچستریونایتد تک گل تیمش را به ثمر رساند و در دیدار این هفته نیز مقابل سوانسی گل اول آبی ها را به ثمر رساند. اما اخراج او در این بازی محرومیت سه جلسه ای این مهاجم اسپانیایی در رقابتهای لیگ برتر را در پی خواهد داشت.

اما تورس در بازی این هفته لیگ قهرمانان مقابل والنسیا به میدان خواهد رفت و باید دید آیا او در لیگ قهرمانان و مقابل نماینده از کشورش هم می تواند روند گلزنی هایش را ادامه دهد یا خیر.

مهاجم اسبق اتلتیکومادرید در بازی مقابل یونایتد بعد از به ثمر رساندن گل چندین موقعیت صددرصد گلزنی را هم از دست داد اما در مجموع می توان تورس را یکی از بازیکنان خوب آن بازی دانست. تورس با ادامه این روند می تواند برای چلسی در این فصل مفید باشد.

او در دیدار مقابل سوانسی پاس زیبای خوان ماتا را با سینه مهار کرد و به یاد روزهای اوج خود در لیورپول با یک ضربه مهار ناشدنی دروازه میشل ورم سنگربان سوانسی را باز کرد. اما اخراج او در این بازی نقطه تاریک عملکردش بود و تاوانش هم سه جلسه محرومیت است در حالی که به نظر می رسد او به روزهای اوج خود بازگشته است.


فراز و نشیب های فرناندو

گلزنی تورس

تورس پاس زیبای خوان ماتا را با سینه مهار کرد و به یاد روزهای اوج خود در لیورپول با یک ضربه مهار ناشدنی دروازه میشل ورم سنگربان سوانسی را باز کرد.
 کارت قرمز برای مهاجم اسپانیایی
 

تورس اخراج شد! تکل دو پا و خشن مهاجم اسپانیایی روی پای مارک گوئر باعث شد داور بازی شکی در نشان دادن کارت قرمز به تورس نداشته باشد تا زننده گل اول آبی ها زمین را ترک کند.

تنها 7 دقیقه چلسی گل دوم خود را وارد دروازه سوانسی کرد. باز هم تورس در متن این حرکت قرار داشت و تورس اشلی کول را صاحب توپ کرد و ارسال کول از بین مدافعان برای رامیرس و در نهایت گل دوم چلسی که به نام هافبک برزیلی چلسی ثبت شد.

تنها لحظاتی بعد از این گل تورس عملکرد فوق العاده خود را در این بازی با یک تکل خشن خراب کرد. تورس تکل دو پا و خطرناکی روی پای مارک گوئر بازیکن حریف رفت که باعث شد داور کارت قرمز را به مهاجم اسپانیایی نشان دهد، به این ترتیب چلسی از دقیقه 39 بازی 9 نفره شد.

به دلیل انگیزه و یا هیجان بالا و یا به هر دلیل دیگری تورس در این صحنه تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بود و فقط می خواست نشان دهد تمام انرژی اش را برای تیمش می گذارد. با این تکل غیر ضروری او در نزدیکی های خط میانی چلسی را 10 نفره کرد و برای خودش هم گران تمام شد. سه جلسه محرومیت از بازی های لیگ برتر برای تورسی که تازه به اوج بازگشته است بهای گزافی است.

با اخراج تورس چلسی بیشتر زمان بازی را 10 نفره بود اما بخت با مهاجم اسپانیایی یار بود که آبی های لندنی در نهایت بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به این ترتیب تورس بعد از پشت سر گذاشتن سه جلسه محرومیتش در بازی 29 اکتبر مقابل آرسنال می تواند برای چلسی به میدان برود.

تورس هرگز بازیکن خشنی نبوده است. او هرگز تا به حال در بازی های فوتبال انگلیس با کارت قرمز داور مواجه نشده، آخرین اخراج او به سپتامبر 2006 وقتی هنوز تورس بازیکن اتلتیکومادرید بود بازمی گردد.

با وجود این فراز و نشیب ها باید ببینیم تورس در بازگشت به کشورش برای بازی مقابل والنسیا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپاچه نمایشی خواهد داشت.

او در بازی های اخیر کاملا تغییر کرده است، سرعتش بیشتر شده، هوشمندانه تر بازی می کند و خود را بیشتر در موقعیت های گلزنی قرار می دهد. او بدون شک می خواهد در بازی با والنسیا بار دیگر توانایی هایش را ثابت کند. به راستی تورس در این فصل موتور گلزنی اش را روشن کرده و اگر کمی خوش شانس باشد می تواند این روند را ادامه دهد.



عاشقان فرناندوتورس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمد جواد تاريخ: پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

About the blog

به وبلاگ ما خوش آمدید این وبلاگ برای عاشقان فرناندو تورس ساخته شده این وبلاگ برای حمایت تورس است که بگیم فرناندو تورس دردنیا بهترینه مدیران وبلاگ یاسمن و محمد جواد

Author
Daily Links



Time


Business


Weather




Dictionary


Prophets horoscope

Rating Madrgvgl

Calendar

Status of Torres Drbazy



Search for articles

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

کدهای جاوا اسکریپت

امارگیر حرفه ای سایت

پارسه كدرز - امارگیر سایت

مرجع ابزارهای وبلاگ نویسان
مرجع ابزارهای وبلاگ نویسانابزارهای متنوع وبلاگدریافت کد لودینگ برای وبلاگ